Zapomněl jsem své přihlašovací údaje. Co teď?
Pokud jste zapomněli své heslo, můžete si nechat zaslat nové. Učiníte tak v přihlašovacím okně do svého účtu, kde zvolíte možnost „Zapomenuté heslo“ a vyplníte svoji registrační emailovou adresu.
Pokud neznáte ani svoji registrační emailovou adresu, kontaktujte nás na help@ticketportal.cz.
Co znamená, když je u konkrétní akce napsáno „V síti Ticketportal nyní vyprodáno“?
Momentálně nejsou k dispozici žádné volné vstupenky. Nemusí to však nutně znamenat, že již nebudou žádné vstupenky k dispozici. Jejich kapacitu může navýšit pořadatel, případně mohou propadnout dosud nezaplacené rezervace. Je třeba průběžně sledovat stránky.
Mám zájem o zarezervování či zakoupení vstupenek na Vašich stránkách, ale v košíku nejsou tlačítka „Rezervovat“ ani „Zaplatit“ aktivní a vyskakuje mi hláška „Možnost rezervace byla ukončena“. Je možné vstupenky na danou událost zakoupit?
V tomto případě se jedná o neaktivní účet. Po registraci je nutné kliknout na aktivační odkaz, který Vám přijde na email, pod kterým se registrujete. Po kliknutí na aktivační odkaz je nutné se znovu přihlásit, aby se aktivace účtu projevila. Poté je možné se o objednávku pokusit znovu. V případě, že by Vám aktivační email nepřišel, tak zkontrolujte i nevyžádanou poštu (spam) a můžete požádat i o opětovné zaslání aktivačního emailu po kliknutí na Přihlášení (Můj účet) -> Znovu zaslat aktivační odkaz.
V případě, že se Vám jako neaktivní zobrazuje pouze tlačítko „Rezervovat“, tak se už na Vámi vybranou akci nedají rezervace vytvářet. Je možná už jen online platba nebo přímé zakoupení vstupenek bez rezervace na některém z našich prodejních míst.
Jsem přihlášen/a pod svým účtem na TICKETPORTAL, ale nedaří se mi rezervovat větší počet vstupenek. Co s tím?
Rezervace z internetu jsou omezeny pro každého uživatele maximálním množstvím rezervovaných vstupenek na konkrétní akci. V případě zájmu o větší počet vstupenek kontaktujte rezervace@ticketportal.cz a specifikujte svůj požadavek.
Mám zájem o nákup vstupenek na fakturu. Zaměstnavatel mi vstupenky proplatí z FKSP. Jak postupovat?
V tomto případě se vždy obracejte na rezervace@ticketportal.cz a do textu zprávy uveďte Váš požadavek včetně fakturačních údajů daného subjektu. Nezapomeňte vždy uvést i IČO a případné DIČ, které je pro zpracování objednávky nutností.
Rezervovali (zakoupili) jsme si vstupenky na představení. Kde si je můžeme vyzvednout?
Vstupenky si můžete vyzvednout na kterémkoli z našich prodejních míst, jejichž seznam je uveden na webových stránkách www.ticketportal.cz v záložce „Prodejní místa“. Pro vyzvednutí vstupenek na akce v O2 areně je možné využít pouze prodejní místa označená tímto logem
Mohu si vstupenky na slovenské akce zakoupit či vyzvednout v České republice?
Ano, díky propojení české a slovenské sítě TICKETPORTAL si své vstupenky můžete zakoupit nebo vyzvednout i v České republice, a to na většině našich prodejních míst, jejichž seznam je uveden na webových stránkách www.ticketportal.cz v záložce „Prodejní místa“. Prodejní místa, která tento typ vstupenek neprodávají, mají ve svém detailu uvedeno, že prodávají vstupenky pouze na české akce.
Obdobně to funguje i s polskou, maďarskou a bulharskou sítí TICKETPORTAL.
Chci uplatnit slevu na představení, ale nejde mi na internetu nastavit. Co s tím?
Informace o slevách na jednotlivá představení se snažíme zveřejňovat co nejrychleji na našich webových stránkách TICKETPORTAL. Slevy, které vyžadují ověření uplatnění / např. O2 extra výhody / se dají uplatnit přímo v průběhu online platby, případně je lze uplatnit při platbě na prodejních místech, kde doporučujeme předem upozornit prodejce, že máte o uplatnění slevy zájem.
Platnost rezervace mám do 1.1.2016 23:59:59. Mohu si ji 1.1. ještě vyzvednout?
Platnost rezervace bude ukončena o půlnoci z 01.01.2016 na 02.01.2016, pokud pokyny pořadatele neurčí jinak. To znamená, že si tuto rezervaci můžete ještě 1.1. vyzvednout na našich prodejních místech nebo ji zaplatit online přes internet. Odkaz pro dodatečnou online úhradu najdete v detailu rezervace pod svým přihlášením na www.ticketportal.cz (Můj účet / Moje rezervace).
Chtěl bych platit poukázkami či kartami, které mi poskytuje zaměstnavatel. Je to možné?
Samozřejmě. Poukázek přijímáme několik typů, užití každého z typů se však liší. Upozorňujeme, že žádným z těchto typů poukázek se nedají hradit vstupenky do O2 arény a ČEZ arény Plzeň. Poukázky Sodexo můžete uplatnit pouze v naší centrální kanceláři (Politických vězňů 15, Praha 1). Kartu Sodexo je možné využít na kteroukoli akci jak v centrální kanceláři (Politických vězňů 15, Praha 1) tak online po zvolení této platební metody přímo v košíku na webových stránkách www.ticketportal.cz Poukázky EDENRED a UNIŠEK přijímají i některá z našich prodejních míst, která jsou na webových stránkách TICKETPORTAL označena ikonou. Benefitní kartu Edenred je možné uplatnit pouze online.
Chtěl/a bych uhradit vstupenky pomocí benefitů (Benefity Plus, Benefity cz, Gallery Beta). Je to možné, a jakým způsobem tak mohu učinit?
Ano, pomocí benefitů můžete vstupenky prodávané v naší síti platit, podmínky každé z výše zmíněných benefitních společností se ale liší. Možnost uplatnění benefitů na jednotlivé akce je zákazník povinen si předem ověřit. Benefitní programy (Benefit Plus, Benefit cz, Gallery Beta) nelze uplatnit na vstupenky, které se prodávají pouze online. Benefitní body nelze uplatnit na permanentky sportovních akcí.
Online benefitní objednávky jsou zpracovávány v pracovních dnech pondělí-pátek od 9:00 do 16:00 hod.
Benefity Plus – Přes Benefity Plus můžete platit vstupenky na akce konající se v ČR včetně O2 arény, přičemž je možné platit osobně benefitní kartou na centrální pobočce (Politických vězňů 15 v Praze) či prostřednictvím online objednávky po přihlášení na stránkách Benefity Plus.
Při platbě na centrální pobočce probíhá platba na základě čísla karty a číselného kódu, který přijde v SMS. Pokud nemáte na benefitní kartě dostatečný kredit, je možné zbytek doplatit v hotovosti.
Pokud jste naším registrovaným zákazníkem, můžete si v případě online objednávky nejprve vytvořit rezervaci na našich stránkách, a po přihlášení na stránkách Benefity Plus a volbě nové autorizace, toto číslo rezervace vyplnit. Do poznámky napište, o jakou formu vstupenek máte zájem. Je možné zvolit osobní odběr na centrální pobočce či, pokud je to u dané akce možné, zvolte elektronickou vstupenku eTicket (tady je nutné, aby bylo logo eTicket zobrazeno v popisu akce pod obrázkem akce).
Pokud není možné tvořit rezervace, nebo nejste registrovaný/á, tak do okénka pro rezervaci při autorizaci napište pouze 00 a do poznámky uveďte přesnou specifikaci akce, představení, data a místa konání, a také umístění sedadel, o která máte zájem. Pokud budou volná v momentě zpracování Vaší objednávky, tak je k objednávce přiřadíme, případně zvolíme místa co nejblíže k těm Vámi požadovaným.
Systém Benefity Plus Vám po dokončení objednávky pošle automatické potvrzení objednávky, které zašle i pracovníkům obchodního oddělení. Ti Vás po zpracování objednávky vyrozumí o jejím dokončení a v závislosti na zvoleném typu vyzvednutí vstupenek i o jejich vyzvednutí či odeslání.
Benefity a.s. – Přes Benefity a.s. můžete platit vstupenky na akce konající se v ČR včetně O2 arény, přičemž je možné platit osobně na centrální pobočce (Politických vězňů 15 v Praze).
Při platbě na centrální pobočce probíhá platba na základě čísla karty a desetimístného PINu, který se ke kartě váže. Pokud nemáte na benefitní kartě dostatečný kredit, je možné zbytek doplatit v hotovosti.
Gallery Beta – Přes Gallery Beta můžete platit vstupenky na akce konající se v ČR včetně O2 areny, přičemž je možné platit osobně na centrální pobočce (Politických vězňů 15 v Praze) či prostřednictvím online objednávky po přihlášení do benefitního systému na stránkách Gallery Beta.
Při platbě na centrální pobočce probíhá platba na základě čísla karty a PINu, který se ke kartě váže. Pokud nemáte na benefitní kartě dostatečný kredit, je možné zbytek doplatit v hotovosti.
Při platbě online si nejprve vytvořte rezervaci na našich stránkách. Poté se přihlaste na stránkách Gallery Beta, kde Pokud jste naším registrovaným zákazníkem, můžete si v případě online objednávky nejprve vytvořit rezervaci na našich stránkách, a po přihlášení na stránkách Gallery Beta a volbě nové autorizace, toto číslo rezervace vyplnit. Do poznámky napište, o jakou formu vstupenek máte zájem. Je možné zvolit osobní odběr na centrální pobočce či, pokud je to u dané akce možné, zvolte elektronickou vstupenku eTicket (tady je nutné, aby bylo logo eTicket zobrazeno v popisu akce pod obrázkem akce).
Pokud není možné tvořit rezervace, nebo nejste registrovaný/á, tak do okénka pro rezervaci při autorizaci napište pouze 00 a do poznámky uveďte přesnou specifikaci akce, představení, data a místa konání, a také umístění sedadel, o která máte zájem. Pokud budou volná v momentě zpracování Vaší objednávky, tak je k objednávce přiřadíme, případně zvolíme místa co nejblíže k těm Vámi požadovaným.
Systém Benefity Plus Vám po dokončení objednávky pošle automatické potvrzení objednávky, které zašle i pracovníkům obchodního oddělení. Ti Vás po zpracování objednávky vyrozumí o jejím dokončení a v závislosti na zvoleném typu vyzvednutí vstupenek i o jejich vyzvednutí či odeslání.
Nepovedla se mi platba přes internet. Mohu platbu zaslat převodem na účet, který máte uvedený na webových stránkách a jako variabilní symbol platby uvést číslo rezervace?
Nikoli. Na všechny platby realizované převodem je nutné vystavit fakturu/platební předpis. Obraťte se tedy na rezervace@ticketportal.cz s Vaším požadavkem a připojte fakturační údaje, na jejichž základě Vám vystavíme platební předpis. Po obdržení tohoto předpisu již můžete provést platbu převodem s příslušným variabilním symbolem.
Na jaké akce mohu využít Dárkovou poukázku Ticketportal?
Dárkovou poukázku Ticketportal je možné využít na jakoukoli akci z nabídky na www.ticketportal.cz. Nelze ji uplatnit v jednotlivých aplikacích, ale pouze na webových stránkách. Zda je možné dárkovou poukázku na danou akci využít, lze snadno ověřit přímo v košíku, pakliže je aktivní tlačítko ,,dárková poukázka".
Uhradili jsme vstupenky online, ale stále se nám v sekci „Můj účet" jeví jako neuhrazené. Jak postupovat?
Proces úhrady nebyl ukončen korektně. Můžete nás kontaktovat na adrese help@ticketportal.cz nebo na online chatu, který naleznete v pravém dolním rohu na našich webových stránkách www.ticketportal.cz. Vaši platbu prověříme a následně Vás budeme kontaktovat.
Zakoupil/a jsem na Vašich stránkách vstupenky a nyní je nemohu v historii objednávek dohledat. Registraci mám i na slovenské (či jiné) verzi stránek. Je možné vstupenky dohledat?
V tomto případě si prosím zkontrolujte, zda se přihlašujete pod stejným účtem, pod kterým jste vstupenky zakoupil/a. Pokud máte registraci pod jednou emailovou adresou i na českých a slovenských stránkách, tak se nestačí přihlásit na libovolné verzi stránek, nýbrž na té verzi , na které jste se přihlásil/a, když jste vstupenky kupoval/a.
Chci si vyzvednout již zaplacené vstupenky, ale nemám ověřovací kód. Co mám dělat?
Ověřovací kód si můžete kdykoliv změnit po přihlášení do svého účtu na www.ticketportal.cz. V detailu uhrazené rezervace pod Můj účet/Moje objednávky kliknětě na „Změň ověřovací kód“. Po zadání ověřovacího kódu si můžete vstupenky vyzvednout na prodejním místě. Prodejce od Vás bude vyžadovat právě tento ověřovací kód a variabilní symbol.
Jen jeden údaj, tedy variabilní symbol, pro vyzvednutí uhrazených vstupenek nestačí.
V případě, že již jste na prodejním místě a ověřovací kód neznáte, případně se jeví jako neplatný, požádejte prodejce, aby nás kontaktoval na Hotline, která je prodejním místům k dispozici denně od 9 do 21 hodin.
Kde najdu a jak si vytisknu eTicket?
Uhrazené eTickety naleznete po přihlášení do svého účtu na Ticketportal.cz v záložce: „Můj účet“ - „Moje objednávky“. Před vytištěním eTicketu doporučujeme zkontrolovat postup a nastavení tisku vstupenek zde.
Potřebuji k zakoupeným vstupenkám i daňový doklad. Můžete mi jej vystavit?
V případě, že potřebujete kromě vstupenek, které jsou samy o sobě zjednodušeným daňovým dokladem, neboť je na nich uvedena výše DPH i podrobnosti o pořadateli, který tuto DPH odvádí, i jiný doklad, obraťte se na emailovou adresu rezervace@ticketportal.cz. O tento doklad požádejte bezprostředně po zakoupení vstupenek. Doklad lze zaslat elektronicky, případně si jej můžete vyzvednout na centrále TICKETPORTAL v Praze, na adrese Politických vězňů 15, Praha 1.
Koupil/a jsem si přes vás vstupenky na představení, ale bohužel se ho nebudu moci zúčastnit (např. z osobních důvodů). Kde a jak je mohu vrátit?
Vstupenky se dají vracet pouze v případech, že představení bylo zrušeno nebo bylo změněno datum konání této akce. Nevztahuje se na restrikce v souvislosti s COVID-19. Zde jsou podmínky individuální na základě rozhodnutí pořadatele.
Pokud máte sjednáno pojištění a nemůžete se akce zúčastnit, lze jej využít v případech stanovených pojišťovnou. Podrobný výpis situací, kdy dochází k pojistné události a nastává Vám tak možnost žádat o vrácení vstupného najdete přímo na stránkách Evropské cestovní pojišťovny.
Ustanovení směřující k ochraně spotřebitele dle právních předpisů a těchto podmínek se nevztahují na Zákazníky, kteří do smluvních vztahů s Pořadatelem a/nebo IRSnet CZ, s.r.o. vstupují jako podnikatelé. Z povahy poskytované služby a ustanovení § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemůže Zákazník od Smlouvy o účasti na akci odstoupit. Více obchodní podmínky.
Zakoupili jsme vstupenky na představení a na místě se dozvěděli, že je zrušené. Nikdo nás o zrušení neinformoval. Proč?
V případě zrušení nebo změny představení informujeme klienty ihned, jakmile zprávu obdržíme od pořadatele. Informace je obratem rozeslána emailem našim registrovaným zákazníkům. Pokud byste do budoucna chtěli být o takových změnách informováni, doporučujeme Vám při registraci vyplňovat a pravdivě uvádět emailový kontakt, případně i telefon.
Informace o změně či rušení akcí pro všechny zákazníky, tedy i neregistrované, na které nemáme přímý kontakt, jsou zveřejňovány na našich webových stránkách v sekci „Změny a rušení“. Za informace o zrušení, případně o změně akce na místě konání, odpovídá pořadatel. TICKETPORTAL také neodpovídá za průběh a organizaci samotné akce. Veškeré reklamace tohoto typu je třeba řešit s pořadatelem ihned na místě.
Kde mohu vrátit vstupenky, pokud je představení zrušené nebo bylo změněno datum jeho konání?
Obecně se v případě zrušení akce vrací vstupenky v místě jejich zakoupení. Zakoupením se rozumí jejich zaplacení. V případě zaplacení předem rezervovaných vstupenek či jejich přímého nákupu na prodejním místě, je vstupné vraceno výhradně u téhož prodejce, není-li určeno jinak. V případě online úhrady, tedy platby přes internet, probíhá vrácení vstupného stejnou cestou, jakou bylo přijato, tedy automaticky návratovou transakcí, kterou provádí pouze centrální kancelář TICKETPORTAL. V případě změny data konání akce probíhá vracení obdobně, požadavek je však třeba řešit dle instrukcí, které lze získat na emailové adrese: reklamace@ticketportal.cz.
Prodejní místa jsou samostatné právní subjekty, které jsou se společností IRSnet CZ, s.r.o. ve smluvním vztahu tzv. provizního partnera, a jejich zřizovatelem není IRSnet CZ, s.r.o.
Mám jiný problém s objednávkou, prosbu a nevím, kam se obrátit. Můžete mi poradit?
V případě zájmu o hromadnou rezervaci či objednávku vstupenek na fakturu či její dodatečné vystavení (je možné ze zákona nejpozději do 15 dnů od zakoupení), je pro Vás k dispozici emailová adresa: rezervace@ticketportal.cz.
Máte problémy s platbou vstupenek či s jejich vyzvednutím, nebo potřebujete poradit, jak postupovat? K tomuto účelů slouží zákaznická podpora na: help@ticketportal.cz.
Potřebujete získat informace o zrušeném představení či reklamovat námi poskytované služby? Kontaktujte nás na: reklamace@ticketportal.cz.