V makro žijeme gastronomií, přidejte se k nám! Druhý ročník velkolepého festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST se bude opět konat ve výjimečných prostorách pražského O2 universa v termínu od 12. do 13. dubna 2024 a ponese slogan „Žijeme gastronomií“. Festival toho nejlepšího, co může české pohostinství nabídnout, opět uspořádá velkoobchod makro ČR, díky kterému se spojí jedny z nejlepších osobností renomované gastro scény v čele se Zdeňkem Pohlreichem. Rádi se podělí o své zkušenosti. Návštěvníky opět nadchnou čtyři patra plná kuchařských a barmanských show, otevřený makro market s mnoha ochutnávkami a spoustou inspirace. Příležitost být součástí gastro zážitku se blíží. Buďte u toho s námi.
MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 bude opět nezapomenutelnou akcí, která chce dostat do české gastronomie nový příval energie. Během dvou dnů získá pestrá škála návštěvníků – od majitelů restaurací, šéfkuchařů, dodavatelů až po zástupce profesních sdružení a gastronomii podporujících institucí – mnoho praktických informací a tipů, ochutnají skvělé jídlo a pití a budou svědky množství různých show. Prostor O2 universa nabídne příjemné zázemí pro vzájemné sdílení zkušeností, informací o nejnovějších trendech, ochutnávek a networking. Zatímco úvodní den festivalu bude vyhrazen zejména profesionálům z oblasti gastronomie, v sobotu si na své přijde také široká veřejnost. Vstupenky jsou k dispozici v síti Ticketportal.
„Gastronomie je nedílnou součástí kultury každé země a v České republice tomu není jinak. V gastronomii můžeme stavět na tradicích, ale také experimentovat. Díky gastronomii každý z nás zažíváme příjemné chvíle a my v makro máme podporu gastronomie jako poslání. Věřím, že MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 bude opět jedinečnou platformou, která má sílu pohnout s kvalitou české gastronomie. Na projektu s námi spolupracují významné osobnosti české gastronomie, vycházející hvězdy tohoto oboru, instituce, asociace a dodavatelé“, dodává vedoucí projektu a marketingová ředitelka makro ČR Lenka Slezáková.
Ačkoliv se v tomto ročníku festivalu nebude konat soutěž Bocuse d’Or, o adrenalinové soutěžní okamžiky nebude nouze. Novinky vám naservírují přímo ti nejlepší, podělí se o ně renomované osobnosti tuzemské gastro scény v čele se Zdeňkem Pohlreichem, který se stal ambasadorem festivalu.
„MAKRO CZECH GASTRO FEST 2 je skvělou příležitostí pro gastronomickou scénu, která přináší novou energii do naší kuchyně. Loňský ročník byl velmi úspěšný a věřím, že druhý ročník bude ještě výraznější. Jsem hrdý, že mohu být ambasadorem, a věřím, že se festival dále rozroste a přinese ještě více inspirace a nadšení pro gastronomii. Pokud jste vášniví milovníci jídla, rozhodně si nenechte ujít tento festival v polovině dubna“, říká český šéfkuchař, podnikatel a gastronom Zdeněk Pohlreich, ambasador festivalu MAKRO CZECH GASTRO FEST.
Pro všechny návštěvníky bude tentokrát zpřístupněna i hlavní plocha, kde proběhne unikátní „makro market“. Zde si v rámci otevřené kuchyně, kuchařských show a ochutnávek, bude možné zažít koncept „listen, watch, taste“. Návštěvníci budou mít neopakovatelnou možnost volného pohybu po celé ploše, a navíc vnímat a vstřebávat novinky skoro všemi smysly. Zapojí se sluch, zrak i chuť. Dozvědí se také spoustu přínosných zajímavostí o digitalizaci gastronomie, mezinárodní kuchyni, možnostech hotelových řešení, institucionálním stravování a fastfoodových konceptech. Otevřené budou opět i pop-up restaurace. V rámci minulého festivalu se konalo také národní kolo nejprestižnější světové kuchařské soutěže Bocuse d’Or, kterou vyhrál Dominik Unčovský z makro akademie. Národní kolo se koná jednou za dva roky, proto se Dominik právě se svým týmem připravuje na evropské kolo, které se koná v norském Trondheimu.
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/